CanringQu VS Think 4 future

Assalamualaikum Pencinta Damai.





Kini tiba masanya aQu perlu fokus tuk masa depan. Sesiapa pun inginkan masa depan yang baik. Punya Pekerjaan yang baik, Punya Kereta Mewah, Punya Rumah Sendiri, Dan Yang paling penting punya Keluarga bahagia (bersama Pasangan Yang Di Cintai). (^,^) hehehehe..

Canring VS Setia Hujung Nyawa?


OOOPPPPPSSSS!!! Bukan pasal Cerita TV3 yang popular setia hujung nyawa diatas nie. Cerita semangat aku yang telah diwarnai olehnya. semangat bangkitkan kekuatan ku tuk masa depan. Buat dia, yakin la dengan canringmu nie. heheh <3 U.

   Sekarang cukup bermain difikiran tentang nasib masa depanku, selepas tamat pengajianku nie, ada ka aku akan punya pekerjaan. Mengikut pengalaman kawan-kawan, kebanyakannya menganggur, x buat apa2. Harapan ku, mudah2-an aku dipermudahkan untuk mengelak daripada menganggur.

   Hihihihihi... Tapi, ada perancangan maw berniaga. tapi ini kena yakin dan berani memulakan usaha. Duit oh Duit. Income!!! Profit!!! Duit. Duit. (MATA DUITAN) hahahahah.

Ada kawan atau sesiapa kongsi pengalaman? Tunjuk ajar Ku sifu. hehehehe 

:: Dengan itu, masa depan yang baik akan mendamai kan kita semua:: 

Aku sayang Keluargaku, Aku sayang CanringKu. 

K bye.Assalamualaikum.



1 comment

CikAnnaFarhana | October 4, 2013 at 7:08 PM

Eh, eh.. beruntung canring tu kan.. :)

Post a Comment