GEmoOk!!

 
eehheemm...!!.. GemOk? betul kah nie?
orang cakap macam tu lah...mungkin la tu kan...over weight...hahaha lantak lah...hati senang la tu kan..jeng3x
ok la kawan..aku ngaku lah...!! betul lah tue...
aku memang jenis berat badan yang cepat naik....
makan x banyak cuma kuat makan sja..
pewUuutt BorrroOii!! no komen..:p
Insyallah,hari yang akan datang berat badan n geMok tu akan berkurang.,.hahaha
tiap petang aku joGging n main bola sepak bab itu saja permainan yang aku minat...


Ada beberapa jenis Gemuk..Gemuk air,Gemuk angin,Gemuk daging
dalam kategori gemuk mana aku nie ya..hahaha......rasanya gemuk daging kOouuooooOtTttt..!!
 Gemuk daging ni kan macam:
• Badan berasa berat dan pejal.
• Mudah penat apabila melakukan tugas harian.
• Proses penurunan agak lambat berbanding mereka yang gemuk air atau angin kerana lemak di dalam badan menjadi tepu dan bergumpal bersama daging.
• Proses penurunan melalui perpeluhan dan mengikut pantang yang disarankan
 Gemuk Daging mengambil sedikit masa untuk turun. Gemuk Daging berpunca dari lemak yang berkumpul menjadi tepu dan bergumpal bersama daging.naaa.....ini lah sebabnya..ngeh3x..

Aku yang cintakan kedamaian x maw ada diskriminasi dari orang lain.,.hahah...
jadi,dengan cara aku sendiri....dan berdasarkan tips2x yang ada aku usahakan terbaik untuk diriku...agar Punya keyakinan tinggi...heheeh..

TinGkiu>>hazruldaeng cinta damai<<

1 comment

Eunica Alias | November 17, 2011 at 7:41 AM

gggeemmmoookkkk....:P

Post a Comment