Final malaysia VS Indonesia (sukan sea iNdonesia)



Semua orang fokus perlawanan Bola Sepak sukan sea apabila berlangsungnya perlawanan akhir antara Malasysia VS Indonesia di Jakarta-Palembang Indonesia. Kecemasan kegemuruhan turut di rasa penyokong bola sepak negara masing2x.Terlakar lagi sejarah 21.11.2011 Pasukan malaysia memenangi pingat emas Sukan sea tersebut.

perlawanan bola sepak peringkatat akhir menunjukkan pertembungan yang sengit antara kedua pasukan malaysia dan indonesia. keputusan akhir menunjukkan malaysia menang sepakan pinalti apabila seri 1-1..Ini cukup mengembirakan pasukan negara dan rakyat malaysia atas kemenangan tersebut. khairul fahmi che mat sungguh tidak mengecewakan harapan malaysia untuk mempertahankan pingat emas sukan sea. Beliau cukup tidak mengecewakan penyokong beliau atas aksi yang tunjukkan...


Namun, kita perlu juga memuji atas saingan yang ditunjukkan pasukan Indonesia. Sangat sukar untuk Malaysia hadapi pasukan Garudah ini..tapi Harimau Mudah sikit pun tidak gentar .. semangat yang di tunjukkan setiap pemain kedua2x pasukan cukup memberi aksi perlawanan cukup hebat dan sengit.




Tahniah Buat Pasukan Malaysia!!

hazruldaengcintadamai

2 comments

Syairani Tarmizi | November 23, 2011 at 1:13 AM

Harimau mengganas di Palembang. Congrats Mesia menang. Oh yeah! :D

hazDaEnk | November 23, 2011 at 1:51 AM

huhuhuh....yyeaarrgg...aaawwwmmmmm....itulah yang harus di banggakan..heheh

Post a Comment