Sem 6 telah tiba



Assalamualaikum n salam sejahtera semua.

Perghh... aQ bagaikan tiada cuti..pejam sekali..aik dah buka sem baru rupanya..mnjejakkan kaki ke semerter 6 dah..heeheh...semakin senior da aQ ni d UUM nie..huhu..wahai sahabat yang cinta damai..cewah.. adakah anda semua sihat2x belake? apa????? x sihat??? cepat pg mkn ubat..semoga cepat sembuh erkkk...heheh gurau bha..

habis jak exam tuk sem 5, kami yang PALAPES UUM teruskan latihan berterusan dan annual camp selama 3 minggu.. habis jak semua tu..d sambung plak ngn eco Challenge gempur 2012 d UPNM (dapat pengalaman baru yang takkan dilupakan) 15 hb bru bru rilek2x kt UUM..sesampai jak kt UUM pindah bilik baru plak..Buat genk OL DA BEST Tuk capai kecemerlangan sehinggalah kita di tauliahkan d Tempat sendiri..namun buka sem nie semua hampa bab latihan strt awal sgt..huhhu hari isnin nie.. kena ada baris pagi da..hak3..dgn bilik genk2x yg len da berterabokk..na rasa mcm keparit gk lah... harap d maafkan jika ada yang lewat g baris k.. 

Bilik aq sem nie mmg buat aq ngn rumet aq bengang.. bilik paling teruk selama aq duk d sini.da paras atas skali.. duk sorang plak tue tanpa ada genk palapes yang lain..huhu.. pas tu bumbung bocor.. habis meja study rumet basah..aq hanya mampu ketawa jak lah.. sabar kaw ya Rumet!!hahahaha...

semester baru tiba..lupakan semester lama..amek yang baik n buang yang buruk..kita belajar dari sejarah..segalah pengalaman yang lepas gunakan lah untuk masa akan dtg..cewah..mudah2x sem ini lebih baik brbanding ngn sem lepas..harap result sem nie ble buat aq trsenyum lebar..

start sem ni jg aq...punya tanggungjawab untuk persatuan anak2x sabah(adhoc anak sabah) yang kini berada d bawah naungan kelab 1 MALAYSIA.. nampak kurang best ckit lah..tpi kena ikut lah pentadbiran Universiti..apa pun aq sebagai ketua..aq pastikan aq buat yang trbaik..tanpa mengabaikan prkara2x yang memecah belakan kami yang anggota dr sabah nie bha..Sepanjang aq pegang adhoc sabah,harap semua program yang d jalankan dpt memberi manfaat kepada kami n hasil yang cukup lumayan..iaitu kejayan.. Kami Perlukan supprter(anak sabah) untuk sokong persatuan ini supaya kita dapat buktikan anak sabah BOLEH!!..

Buat Dpp BSN yg trcinta.. kunun lah..hahah... ya la mestilah!! Dpp Q.ngeh3x..semoga sejahtera selalu..dan di segani oleh dpp lain..kami yang palapes akan usaha nek nama dpp..tapi berdasarkan rasional yang spttnya lah..bukan hanya kerana nama k..caiiyokk Dpp BSN.. aq support pres dya jer..hehe..oleh kerana pres..kena support semualha..hahaha... bha3x gud luck BSN..

Buat Genk Toge yang telah berada pada tahap yang kritikal..Harap persahabatan kita kekal sampai bila2x.. sem nie jgn plak kita senyap jk..mcm x brhubung da..kita wat mcm sebelom nie kan best..semua tu jadi kenangan kita yang takkan di lupakan.. Klu drg baca nie drg tau lah..ni d tujukan untuk drg..heheh.. drg lah genk toge..genk barobbok.. bubur... jannang2x la klu yg pompuan.. Kapurung..jokka2x(aq lah driver'y)..haha.. buat genk ku yang ni..gud luck tuk sem nie n sem yg akan dtg.... (:

Ada lagi satu yang perlu aku harap andx perlu aq ceritakan d sisni..bb ianya untuk aq sorg sajah..yang penting nya..ini berkaitan dgn hidup dan kebahagiaan ku.. klu aq bahagia sahabat2x mesti bahagia jg kan?hak3x...

erm..sampai di sini la dulu ya..maw tidoQ da.. Besok 19 hb.. ada kelas sdh kul 11.00 am..pergh.. lewat jg..heheh ble tidur lama ckit..hehe.. gud luck untuk diriku jg lah.. bha2x.. harap paham lah apa yang aku bebelkan ya..hahah...hazruldaenk cinta damai...salam..(:


1 comment

Proff Xcadbury El-Insomniac | February 19, 2012 at 2:06 AM

abadan abada

Post a Comment