Student-->>Army




Alhamdulillah,
Exam untuk sem 5 nie sudah berakhir tadi bersamaan dengan(18hb/1/2012)
Memang rasa bebas itu sudah aq capai, Namun segala usaha yang telah aku lakukan untuk exam Aq sem nie aku iringi dengan tawakkal..(mudah2xan di perkenan kelulusan oleh-Nya)

Cerita semester nie kian tamat, Selepas itu di susuli plak dengan Latihan berterusan dan anual camp Palapes.
aQ perlu refresh semula kekuatan fizikal,mental,ketabahan,pengetahuan,kemahiran yang telah di pelajari.
Harap tuk latihan kali ni aku x peroleh kecederaan seperti mana telah aku peroleh latihan sebelum nie..
Kali ini aku akan tunjukkan kesungguhan aku dalam memberi kerjasama dengan skuad aKu yang bermacam ragam sikap.. besa la tue.. hehe.. kan3x my skuad...

Buat pengetahuan kamu-kamu.. baru2x nie ada plak budak jahanam g Kutuk dak2x palapes.. naseb bek dya x da da kat UUm nie.Klu x,sudah di belai2x budak tue.. hu3..Hospital jg kot..heheh trep Kuat plak..hak3..

So..daeng perlu siap kan dirinya untuk misi seterusnya..untuk jadi leftenan Muda.
Ikrar Pewira(mcm lagu Yanzen Da plak.)haha..
 intake 26 boleh....Gembira bersama,Bersedih bersama(lirik dalam lagu kami)

Post a Comment