Selama 30 hari!!

"start hari nie,aq perlu lalui hari2 yg cukup berat selama 30 hari,kerna menampung semen yang ada melekat di tanganku.."
peristiwa perlawanan hoki antara dpp perwaja ngn dpp YAB
satu perlawanan yang agak sengit..saling berbalas serangan dan saling berbalas bolos.
Semua pemain mnunjukkan semangat pasukan yang tinggi..
termasuk saya yang sangat agresif mempertahankan pasukan saya daripada diserang oleh pihak musuh.
Dan..akhirnya...tangan aku terkena kayu hoki pihak musuh yang cuba un tuk membuat jaringan..
walaupun saya berjaya menghalang kegagahan pihak musuh..namun tanganku trtimpa malang..
anak jari kelingking aku telah patah..itu la risiko dalam bermain hoki..
Dan akhirnya..aku terpaksa membawa semen yang berat selama 30 hari..

Selama 30 hari(macam 30 hari mencari cinta plak)...banyak kesukaran yang aku lalui..
1.susah menulis..
2.susah mandi
3.susah kemas bilik..
4.susah makan..
5.x boleh besukan sudah petang2x
6.x turun latihan palapes(sukanya)
7.malu pergi kelas..
8.main guitar(tpi mo men jg)
9.mnanggung keberatan semen.
10.Dll..yang swaktu dgnya

Tapi,bukan alasan aku untuk manjakan diri..
walaupun sukar...aku mesti kuat..!!
Daeng mana bole kc nampak kelemahan nya..walaupun tgn tlh d semen..
daeng boleh!!..malaysia boleh..hehehe





Post a Comment